piątek, 3 lipca 2009

love Zara


Kiedy weszłam do Zary od razu je zobaczyłam ,leżące ukryte pod stolikiem zawalonym stertą przecenionych szmatek. Piękne ,klasyczne ,ale jednocześnie z nutą ekstrawagancji ,15cm obcasu cienkiego jak igła i te gumki tak cudownie opinające całą stopę...i najważniejsze - w życiu nie chodziłam w wygodniejszych butach na obcasach ! To chyba kwestia wyprofilowania...i na moje nieszczęście...błyszcząca metka...299 zł... i wszystko jasne ;]

Dziś wyjeżdżam na działkę. Trochę lasu, trochę rzeki, może dobrze mi zrobi? Ale wracam po weekendzie :). Uśmiech ze względu na uzależnienie internetowe wielkomiejskiego dziecka :P


buty - Zara

6 komentarzy:

  1. oj swietne, uwielbiam takie, tylko cena omg troche :)
    szkoda, ze juz praktycznie przekroczylam moj limit wydatkow w tym mies., eh, glupio robic sobie ograniczenia na czas wyprzedazy :/
    pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie są!

    świetny blog
    dodaję do obserwowanych ;)

    ;*

    www.rikitikii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne sa:). Ja tez kupilam sobie w Zarze przecenione sandaly i bardzo sie ciesze;D

    OdpowiedzUsuń
  4. super i jeszcze raz super!
    a Zara, jest cudowna, ale o tym nie muszę chyba mówic? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. są piekne... zabilabym sie na takim obcasie, ale sa choelrnie piekne :( no i cena tez cholerna, nie dla mnieee :)

    OdpowiedzUsuń