czwartek, 16 lipca 2009

Chciałabym.


Powyższe zdjęcie spodobało mi się na tyle, że postanowiłam trochę z nim pokombinować.Niestety moje zdolności w zakresie retuszu, grafiki itd. są szczerze mówiąc marne, ale po jakimś czasie powstało coś takiego :). Strasznie prosta ta obróbka, ale wydaje mi się, że ma coś w sobie - dlatego wklejam :)
Poza tym ogarniam się trochę z lekkiej niemocy twórczej i braku weny.W głowie powstają mi różne zestawy - pewnie na skutek przeglądania miliona blogów modowych spowodowanego nadmiarem wolnego czasu;)
I jeszcze moja wish lista.
-frak/marynarka (taka z podwijanymi rękawami;))
-marynarski pasiak
-koszula z gatunku tych męskich
-wężowa spódnica z Zary
-klasyczne czarne platformy
-góra kostiumu (najlepiej wiązana na szyi, tylko takie modele zwykle spłaszczają mi biust, ale może znajdę swój ideał :) ?)
-bransoletka "łańcuchowa" (widziałam cudną w H&M, ale za 39zł ;/)
-wisior a'la charms
-kolczyki miedziane, mogą być z jakimiś kamieniami - ogólnie boho style
-torebka ,najchętnie Zarowa :)
-sweter z Cubusa (nietoperz z dużymi czarnymi guzikami)
-tunika zwykła, najlepiej czarna z zamkiem przez całe plecy :D
-róż mineralny do policzków l'oreala
-jeszcze śni mi się po nocach Bourjois Eclat Minerals.. http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=29618 ,ale na razie będzie mi się chyba tylko śnił:P
Żeby chociaż skreślić parę punktów byłabym w siódmym niebie. Ale póki co oszczędzam - niestety.Więc z zakupami będzie skromnie...ale to nie znaczy, że wcale :P A może znajdzie się jakiś sponsor :D ?

6 komentarzy:

  1. haha no coś długa ta lista .. podobna do mojej :)

    marynarka, jakaś torba , róż to rzczy, które też bym z chęcią przygarnęła ..

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, jaka lista! ja wole swojej nie robic, bo ciagle bylby nowy dopisek eh :)
    te lancuchy przy torebce sa interesujace :> a zdjecie fajowe!
    pzdr :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj dluga lista ;p sponsor musi byc;d

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra jedno już zrealizowałam , a Tobie jak idzie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. noooo dobra wish lista :D też muszę moją zamieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki :) ..

    ja trochę uzbierałam przy pomocy allegro :) .. teraz tylko trzeba dobrze poszukać, znaleźć i kupić :)

    OdpowiedzUsuń