niedziela, 17 kwietnia 2011

I can't say I'm a beautiful woman, but... :)

Najwyższa pora się pokazać:) Nowe spodnie i nowy sweter + ulubione buty. Wiem, że niektórzy nie znoszą widoku kobiet w 'boyfriendach', ale potrzebowałam jakiejś alternatywy dla ciasnych rurek, które już trochę mi się znudziły:) Jedyne bf, w których się nie utopiłam znalazłam na dziecięcym dziale H&Mu. Tak, więc jeśli jakaś drobna osóbka szuka tego typu spodni to polecam zajrzeć na H&M Young;)
Buźka!









sweterek - H&M
jeansy bf - H&M Young
buty - New Look

20 komentarzy:

  1. te buty są mistrzowskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ! spodnie w połączeniu z butami bardzo fajnie wyglądają :)

    pozdrawiam i zaprasza do mnie,

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygladasz. H&M young to tez dobra alternetywa dla mnie :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są takie spodnie:) ja na dział dziecięcy h&mu często zaglądam, z moim 170 akurat się mieścimy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatna dziewczęca góra w połączeniu z luzackimi boyfrendami i butami - świetny zestaw! :)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty!
    PS. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazwyczaj nie podobają mi się takie spodnie,a le w tym wypadku uważam że wyjątkowo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za radę, spodnie wyglądają na Tobie fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie mam nic przeciwko kobietom w boyfriendach. A nawet wręcz przeciwnie-bardzo mi się podobają. Szkoda, że nie mam do nich odpowiedniej figury :( Sweterek śliczny, buty również.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Buty i spodnie mi się mega podobają, szczególnie w duecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. never do that again

    OdpowiedzUsuń