środa, 29 grudnia 2010

100 post

Mróz jak sto diabłów, ale dzisiaj upolowane na wyprzedaży botki w New Looku wydały mi się godnym tematem dodania 100-ego posta na moim małym blogu i tym samym poświęcenia się na kilka minut, aby wyjść na balkon;) Poza nimi kupiłam jeszcze bransoletkę widoczną na zdjęciu i...nic więcej. Jestem szczerze zawiedziona tegorocznymi wyprzedażami. Możliwe, że wyłapię coś jeszcze na II turze...w Zarze widziałam kilka interesujących rzeczy, ale ceny nadal jak dla mnie są zbyt wysokie:) Poczekam - w tym roku jestem wyjątkowo cierpliwa;) A Wy już coś upolowałyście :) ? Czekam na Wasze wyprzedażowe notki na blogach, wtedy często coś mi wpada w oko i łatwiej prowadzić poszukiwania już w samych sklepach :) BUZIAKI !











sweter - H&M
botki - New Look
bransoletka - New Look
zegarki - Casio, Stradivarius

28 komentarzy:

  1. Rewelacyjny ten Twój 100tny post ;) a raczej look z postu :)
    ps Fajne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupilas ten super zegarek Casio ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne buty!
    Można zapytać o cenę?

    I te podwójne zegarki w twoim wykonaniu wyglądają fajnie, tak nienachalnie :)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że zestaw przypadł Wam do gustu :)

    Zegarek mojej siostry, dostała na komunię, więc niestety nie wiem skąd jest;)

    Botki kosztowały 70 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokardka urocza, fajnie ożywia całość.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ta kokardka, buty zresztą też mi się bardzo podobają choć sama w takich nie chodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jak ktoś nosi kilka zegarków, świetnie to wygląda. Udany zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter i kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te botki są perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za podpowiedź.Na pewno wypróbuję i dam znać czy rzeczywiście jest tak jak piszesz ;)
    A botki ze zdjęcia są przeboskie!
    Pozdrawiam, i zapraszam do odwiedzania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze Cię widzieć :) biżuteria jest urocza i gratuluję setnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 70 zł za takie mega buty?? nie no zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny sweter i sliczna bransoletka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby tylko sweter, leginsy i botki, a jak świetnie to wygląda! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześwietne te buty!! I za tyle pieniędzy?? szkoda by było nie brać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna jest ta bransoletka, a buty prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały sweter, bransoletka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. JEJA, ale sweterek!! Dawno kupiłaś? Czy jaszcze można taki kupić???

    OdpowiedzUsuń