wtorek, 4 maja 2010

w pogoni za różem :)







Pudrowe kolory podobały mi się już od jakiegoś czasu, ale nie widziałam w nich siebie. Najbardziej pasowały według mnie do blondynek. Jednak koło tej bluzki nie mogłam przejść obojętnie ;).Fason, kolor i cena zdecydowały o tym, że szukałam swojego rozmiaru dzielnie w trzech galeriach handlowych;) Jak widać poszukiwania zostały zwieńczone sukcesem :) I okazało się, że w różu całkiem nieźle może wyglądać także brunetka ;)

bluzka - H&M
spodnie - japan style
zegarek - stradivarius
buty - sigma

30 komentarzy:

  1. tak, pasuje Ci pudrowy róż, ja jakoś nie mogę się przełamać do niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy brunetki czy blondynki, pudrowy róż świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie sie, ze nie moglas przejsc obojetnie obok tej bluzki, bo jest ona obledna! Swietnie w niej wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka jest boska!
    Koniecznie mów w jakiej cenie :D?

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz w różu:) bluzka niesamowita!

    mam pytanie do spodenek, jaki rozm. zamowilas:)? świetnie lęza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam pytanie co do spodni. Od jakiego użytkownika je kupowałaś? I jaki wzięłaś rozmiar? Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę mieć tę bluzkę! cudowne naramienniki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. w różu Ci rewelacyjnie!
    zestaw jak najbardziej przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za wszystkie miłe komentarze ;)

    Spodnie kupowałam u tego użytkownika : junkshop07 ,wzięłam rozmiar M. Są trochę szerokie w pasie, ale wystarczy ściągnąć tym sznureczkiem i jest ok :) Myślę, że S-ka mogłaby już się tak fajnie nie układać na biodrach, w przypadku mojej figury;)

    A bluzkę dorwałam w H&Mie za 39,90 zł :D Jest zrobiona w fajnej, grubej bawełny :) Były jeszcze szare, czarne i białe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. do twarzy Ci w tym kolorze ;)
    podobają mi się Twoje buty

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz w tej bluzce!

    pozdrawiam,
    http://shelikesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale urocza jest ta bluzeczka, świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzeczka :) a czekoladowe buty pięknie się zgrały z pudrowym różem bluzki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja uważam, że w pudrowym różu brunetkom jest lepiej, bo blondynki wypadają trochę mdło. ale ja zazwyczaj myślę inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  15. ajjcccc butki masz świetne !!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. o qrcze, fajowa bluzka! urzekły mnie te dodatki na ramionach
    w różowym ładnie Ci!

    no i świetne "kopytka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna ta bluzeczka, wyglądasz przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzie kupilas te buty??

    Normalnie zajawka:)))

    Super sa!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę Cię oddaj mi ta bluzkę :) Chociaż pewnie bym nawet w nią nie weszła, chudzinko! :) Bardzo pasuje Ci ten kolor, mi się bardziej brunetki podobają w różach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna bluzka :) a Tobie do twarzy w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę się zgodzić, że brunetką świetnie w pudrowych odcieniach:)
    I spodnie rzeczywiście efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie, bluzeczka urocza, a i bucików nie moge pominąc bo bardzo bardzo mi się podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz zjawiskowo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza ta bluzka, ogolnie b.ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne butki, urocza bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne te buty z sigmy, zamowienie z wizazu? :) podoba mi sie bardzo bluzeczka, przymierzalam ja i sie nie moglam zdecydowac a bardzo ladnie na Tobie wyglada :)
    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń