wtorek, 2 lutego 2010

pics -> spring will come soon ;)



Wiem, wiem...inspiracji nigdy nie było :) Ale dziś z racji na chwilę wolnego przed ostatnim egzaminem siedziałam dobrych kilka godzin przed komputerem oglądając propozycje wiosennych kolekcji 2010 różnych projektantów i różnych marek. Najciekawsze zapisywałam na dysku i postanowiłam się nimi z Wami podzielić. Muszę przyznać, że patrząc na te zdjęcia ,nie mogę doczekać się już wiosny :)!

Zdjęcia głównie z shinningtrends.com i zeberka.pl




























13 komentarzy:

  1. Chcemy wiosne!:) Super inspiracje, szczególnie te różowe platformy z nitami są booskie! Ślicznie:))
    sistersy

    OdpowiedzUsuń
  2. również chcę wiosnę. Kocham wiosenne kolekcje. Mam dość zimy. Jeszcze ta pogoda. Bry.

    OdpowiedzUsuń
  3. coś czuję, że nasz zakupoholizm nie ustąpi z nadejściem wiosny;p byle tylko uczelnia była łaskawa i tym razem także sypnęła pieniążkiem;d
    Aśka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, nad tą różową sukienką z new looka się zastanawiałam, fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja chce koronkowa ramoneche z haemu ;P tylko ciekawe, czy jest warta tych 150zl
    no i znow zacznie sie zakupoholizm :/
    kochana, pytalas mnie o rajtki w kropki z atmosphere
    otóż trzymaja sie fajnie, niestety poszlo mi jedno oczko, po prostu czyms zaciągnelam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna jest ta sukienka czarna z przezroczystą wstawką w serduszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous clothes! I can't wait for all the spring fashion to come out!
    Great blog! I'm now following you so please check out my blog and I hope you can follow me back!
    Emma x

    http://fashionwonderlandx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous pics, what a great inspiration. I see some beautiful items :) Thanks for sharing!

    I need your help badly!! Could you please vote for my outfit here: http://bit.ly/4wLwyk
    Click the link and and you can vote for me at the bottom of the page. Just enter your email address and the verification code! It just takes 2 seconds of your time and you can do me a big favor!!

    Thanks a million times!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. great outfits! great pictures, everything is great :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudrowe rzeczy the best! A ta ramoneska z H&M... poluję na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiulka kiedy kończysz tę okropną sesję??

    OdpowiedzUsuń