poniedziałek, 16 listopada 2009

Akcja Garnier :)





Prezentacja "Światło i dźwięk" oraz pokaz sztucznych ogni rozpoczęły akcję promocyjną marki Garnier w sobotę, 10 października 2009 r., o godz. 20.30. pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Najbardziej rozpoznawalny budynek stolicy został po zmroku podświetlony z 4 stron na zielono, a na głównej fasadzie od ul. Marszałkowskiej co kilka minut jest wyświetlany film reklamowy oraz logo marki Garnier :)
Filmik z tego wydarzenia możecie obejrzeć poniżej :)



10 komentarzy:

  1. nieskromnie zapytam czy otrzymałaś za reklamę obiecaną kwotę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ann pisałam do nich .. w odpowiedzi dostalam, że otrzymamy informacje :

    " Rozliczenie kampanii następuje w ciągu 30 dni od jej zakończenia i w tym terminie saldo na Pani koncie zostanie powiększone o wynagrodzenie za kampanię. "

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawe, a podawałyście numer konta od razu?

    Bo prawdę mówiąc nie liczyłam na to, że ktoś będzie płacił.
    Bo dostałam dwa zaproszenie i w jednym była mowa o zapłacie a w drugiej nie.

    Także poczekamy zobaczymy!
    Aż sama napiszę i ciekawe co odp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam nie podaje się numeru konta ..
    oni Ci płacą a TY masz tam saldo na tej stornie .. jak maszp powyżej 100 zł to możesz je dopiero wypłacić .. jednak wcześniej wysyłasz do nich umowę ..

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak myślałam, że to wszystko nie jest takie oczywiste;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Acha! to na tej zasadzie. Nie znam się na tych reklamach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawia mnie jeszcze jak mam dozbierać 70zł! Rozumiem, te widgety. Ale czy z nich da się zarobić 70zł! Ech :) to chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie widgety ? oświećcie mnie :P i gdzie mamy to konto, na które zbieramy to 100 zł ?

    OdpowiedzUsuń
  9. takie, takie rameczki na reklamy. za która dużą kase się dostaje. choć u mnie i tak ciągle będą puste!

    OdpowiedzUsuń