środa, 5 sierpnia 2009

Tragedia!



A tak chciałam ,żeby te zdjęcia wyszły! Niestety aparat nawalił i prześwietlił dokładnie wszystkie ujęcia, szkoda, bo spódnica (nie moja, pożyczona od psiółki ;)) jest po prostu rewelacyjna i zdecydowanie zwraca uwagę. Pewnie dlatego, że wzór jest stosunkowo odważny i do tej pory niewiele dziewczyn widziałam w motywie wężowym. Idąc wieczorową porą łódzkimi deptakami poczułam kilka spojrzeń przechodniów, co nie ukrywam było bardzo miłe :). Pomijam już to, że znajduje się na mojej wish liście ;). Mam nadzieję, że jednak da się cokolwiek zobaczyć na tych zdjęciach, a tymczasem biorę się za naprawę aparatu;/

P.S. Tym samym nie muszę tłumaczyć, dlaczego nie będzie zdjęć z wakacji ,wrrr.... Ale zdecydowanie były udane i słoneczne:)

bluzka - Troll
spódnica - Zara
baletki - All

4 komentarze:

  1. podejrzewam, że spódnica jest cudna!;) a tak serio, nie jest tak źle ze zdjęciami, fajny outfit!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, katastrofa... Chociaż niektórzy specjalnie czasem nakładają takie filtry na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię wężowe motywy, a zdjęcia choc może za mało wyraźne to wyszły jak by były zrobione w tv, fajny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą spódnicę! Jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń